Marți 23 Aprilie 2019

Crama Histria, terroir de Dobrogea în dormitorul bunicii

După doi ani, Paul Fulea, proprietarul Cramei Histria, se întoarce în odăile bunicii pentru a prezen...

Europa versus dormitorul bunicii. Șapte vinuri pentru elite ale Cramei Elite

În două dintre cele cinci zile de desfășurare, Conferințele Dilema Veche s-au încheiat în odăile bun...

Comorile Pivnițelor Birăuaș: Pinot Noir 2006, Burgund Mare 2011 și Cabernet Sauvignon 2003 și 2009

Câte Pinot Noir-uri 2006 încă în viață, cu preț accesibil și ușor de găsit cunoașteți? De câte Caber...

  • Crama Histria, terroir de Dobrogea în dormitorul bunicii

  • Europa versus dormitorul bunicii. Șapte vinuri pentru elite ale Cramei Elite

  • Comorile Pivnițelor Birăuaș: Pinot Noir 2006, Burgund Mare 2011 și Cabernet Sauvignon 2003 și 2009

Joi, 16 Ianuarie 2014 12:32

Puţină statistică şi un pahar de vin pentru prietenii de pretutindeni

Scris de
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

Vreau să mai fac aici puţină statistică, după ce am publicat bilanţul neverosimil de încărcat al activităţilor Clubului Degustătorilor de Vin Neautorizaţi pe anul 2013. Cele două pagini de Facebook cu ajutorul cărora ne facem cunoscute acţiunile şi scrierile, aferente CDViN şi Vestik, au cunoscut creşteri majore de audienţă săptămână de săptămână. Chiar dacă domeniul în care activăm este unul de nişă, limitat ca atare la cadrul relativ strict al oenologiei, incluzând producătorii, profesioniştii, puţinii connaisseurs şi nu foarte mulţii consumatori avizaţi, audienţa noastră s-a tot mărit, cuprinzând binişor şi o parte din mediul cultural. Un lucru firesc de altfel, câtă vreme vinul însuşi nu este atât o băutură fermentată din struguri, nu atât un aliment, nu atât o marfă, cât mai ales un produs cultural.

Cât despre colportările noastre curente pe Facebook, statistica paginii CDViN pentru ultima săptămână a anului trecut arată, între altele, că am avut 828 de aprecieri pentru pagină, un impact total al postărilor de 6.330, 1.079 de interacţiuni-persoane, 964 de aprecieri şi 10.886 de clicuri din postări.
Pentru cunoscătorii în domeniu de audienţă virtuală, aceste cifre nu sunt deloc mici, câtă vreme există publicaţii online consacrate, ziare online notorii care încă visează să atingă aceste praguri de audienţă. Mai mult decât atât, ele nu sunt rezultatul vreunei strofocări, al vreunor cereri ciclice de like-uri, ci reprezintă aprecieri sincere ale muncii noastre duse în club, pe site-uri şi bloguri, în călătorii şi degustări.
Să mai spun că şi numărul prietenilor virtuali ai site-ului CDViN a crescut încet dar firesc, fiecare like fiind unul sincer, nesolicitat, necăutat. Am ajuns aşa pe la vreo 870 de prieteni sinceri, adevăraţi, necerşiţi. Le mulţumesc aici tuturor, îi mulţumesc fiecăruia în parte fiindcă este alături de noi, le mulţumesc celor din ţară, celor de la gura baricurilor, celor care trudesc cu simţurile ascuţite în căutarea vinului cel bun. Îi salut pe noii noştri prieteni de pe toate continentele, pe cei din Taiwan şi din Republica Dominicană, de pildă. Şi închin în sănătatea lor, împreună cu motanul Lucky, somelier şi degustător absolut neautorizat care locuieşte în sigla CDViN, un pahar din cel mai bun vin care este de găsit în clubul şi în vinoteca noastră.

 

Citit 2319 ori Ultima modificare Luni, 24 Martie 2014 20:44

Vorbe despre vin

        Maggie: But it could be vinegar! I mean, old wine often turns to vinegar.Oliver: Well then, we either have a wonderful glass of wine, or a really expensive salad.


Publicitate

Pivnicer

Probabil că, în lipsa autostrăzilor, cea mai bună cale de a ajunge din Arad sau Timișoara la Iași rămâne avionul. Am zburat cu escală, împreună cu Dan, străbătând și cercetând din cer trei foste capitale, de dragul vinului de Cotnari, al unor anume hrube și mai ales al unor oameni cu care am legat prietenii în anii din urmă.

Caută

Distribuie asta!

Publicitate