Prietenului nostru Boris, unul dintre cei mai activi promotori de vin în dormitorul bunicii, i se datorează faptul că brandul oltenesc Oprișor este unul extrem de cunoscut în vestul țării. Dacă privim bilanțul de zece ani al CDViN, nu mai puțin de 137 de articole, aproape 12%, din totalul de 1160, publicate pe cele două site-uri și pe blogul clubului, conțin cuvântul „Oprișor”. Ultimul eveniment se adaugă cu brio eforturilor sale de promovare a cramei mehedințene și a fost, ca de obicei în ultima decadă, un mare succes.
Așadar cea mai recentă degustare marca Oprișor a cuprins șase vinuri: Caloian Zinfandel Alb 2021, Drăgaică Roșie 2018 (Merlot, Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Shiraz), Eticheta Roșie Cabernet Sauvignon 2018, Eticheta Violet Fetească Neagră 2019, Smerenie 2019 (Shiraz, Pinot Noir, Dornfelder), Passarowitz 1718 (Cabernet Sauvignon, Merlot, Shiraz, Pinot Noir, Dornfelder).
Pe primul, cel alb, îl bem pe nerăsuflate, este intro-ul perfect pentru lumea vinurilor premium care poartă pe etichetă simbolul roții. Drăgaica are o finețe aparte, Eticheta Roșie aduce forță și succes de casă, Feteasca Neagră premium înseamnă blândețe și catifelare, Smerenia e un cupaj complex care luptă mereu pentru titlul de vinul serii, Passarowitz, la magnum, rămâne un superlativ în oenologia românească de modă nouă.
Toate aceste vinuri au adus soare și căldură în suflete și în termometre într-o seară prea rece de toamnă. Dacă le încercăm suficient, ele au, poate, capacitatea de a schimba vremea și chiar și vremurile...