Cât despre colportările noastre curente pe Facebook, statistica paginii CDViN pentru ultima săptămână a anului trecut arată, între altele, că am avut 828 de aprecieri pentru pagină, un impact total al postărilor de 6.330, 1.079 de interacţiuni-persoane, 964 de aprecieri şi 10.886 de clicuri din postări.
Pentru cunoscătorii în domeniu de audienţă virtuală, aceste cifre nu sunt deloc mici, câtă vreme există publicaţii online consacrate, ziare online notorii care încă visează să atingă aceste praguri de audienţă. Mai mult decât atât, ele nu sunt rezultatul vreunei strofocări, al vreunor cereri ciclice de like-uri, ci reprezintă aprecieri sincere ale muncii noastre duse în club, pe site-uri şi bloguri, în călătorii şi degustări.
Să mai spun că şi numărul prietenilor virtuali ai site-ului CDViN a crescut încet dar firesc, fiecare like fiind unul sincer, nesolicitat, necăutat. Am ajuns aşa pe la vreo 870 de prieteni sinceri, adevăraţi, necerşiţi. Le mulţumesc aici tuturor, îi mulţumesc fiecăruia în parte fiindcă este alături de noi, le mulţumesc celor din ţară, celor de la gura baricurilor, celor care trudesc cu simţurile ascuţite în căutarea vinului cel bun. Îi salut pe noii noştri prieteni de pe toate continentele, pe cei din Taiwan şi din Republica Dominicană, de pildă. Şi închin în sănătatea lor, împreună cu motanul Lucky, somelier şi degustător absolut neautorizat care locuieşte în sigla CDViN, un pahar din cel mai bun vin care este de găsit în clubul şi în vinoteca noastră.